1426_10200215833157301_655310008_n 

前陣子在臉書上PO了我的一個經驗,當我正在面對我的一個諮商者,他一直以來都是個需要被催促(PUSH)的人,她時常對於她的生活感到無力以及恐懼,早在前幾年,她面臨許多工作的退縮以及變動,她幾乎甚麼都嘗試過。接受了我的諮商後,雖然有起色,但時常需要的是給她鼓勵和建議,也不外乎我又給她這通電話,問問她的近況和她所想"未來的路途"的這件事情。


在這短短的20分鐘我告訴她很多我的經驗,雖然比起她的年歲,我似乎像是螞蟻一樣小,但新時代的經歷在我們研究星象來說,可能遠超過他在現實生活中所學習到的。


人生,真的要擁有自己的方程式和比率
如果你無法去做(DO)和去成就(BE)
你就少了很多擁有(HAVE)
⋯⋯
如何去安排自己累積現有的(金錢、環境、人)和未來的(就現來來說是虛無的:運、機會),並且把它慢慢的向上累積。

我也不斷的在累積我自己的實力和生活,展現給各位。
有些時候,我們需要斷捨離,但也要為機會去創造不肯放手的毅力。

我當然也希望我的智慧能夠引領更多人向上邁進。

但各位朋友,千萬別忘記要去做,才能擁有!



Just Few mins ago i started a conversation to Sb on phone,
In this short 20 mins, i told the experiences of mine,
  The LIFE, it does chase much rates and the formula in yours'

if you dont keep doing and being.
You will lose a lot. and you cant HAVE many things.

How to arrange your present(money,life condition, relationship) and furture(as now is likely a virtual Arka and chance),and them you assemble them up to your higher level.

I am still doing the Assembles of mine to you, the Power and life style.
Sometimes we need to break down...or break up, and make separated.
But sometimes we need to chase it for chances by strong perserverance.

I hope,of course, let them to grow up via my wisdon of life.

But, dont forget that importance, DO and then you will HAVE!

 

 

以上文章由 李晨 所撰寫,相關文章內文請勿任意轉載或者翻印,版權由艾德國際整合顧問所有

arrow
arrow
    全站熱搜

    菲斯能量 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()